Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

τα παιδιά

.



Το βρήκα … ξερω που θα ακουμπήσω…


Προχθές η κυρα μου πήγαινε βόλτα τα παιδιά
Ξαφνικά είδαν κατι πιτσιρικάδες που έκαναν graffiti
Γυρνά τοτε στη μανά του ο μικρός και λέει
΄΄ μαμά θέλω και εγώ να το κάνω αυτό ΄΄
΄΄ποιο παιδί μου ?΄΄
΄΄ να αυτό… να μου πάρεις σπράιτ… να γράφω το Αλφα ΄΄ !!!!???

καλά λέει η μανά τους

‘’ τους αδελφούς Παλαικωστα μεγαλώνω ? ΄΄















προχθές παλι μου ζήταγαν …πιστόλι
τους πήρα ένα απ΄ αυτά με τα πλαστικά σφαιρακια

λεει ο μεγάλος στον μικρο
΄΄ ποιον θα σκoτωσουμε ?’’
΄΄ δεν ξερω ΄΄
΄΄λεω να σκοτώσουμε ολους τους κακούς… τον Καραμανλή, τον Παπαντρεα..’’

το σχόλιο της μάνας … αναβαθμίστηκε

΄΄θεέ μου …τους αδερφούς Ξηροι μεγαλώνω ???’’’

τι να σου πω…άντε και σε… μπαζούκα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου