Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

......τι φταιω εγω ??

Χθες που καθόμασταν στον καναπέ με τη γυναίκα μου και τα παιδιά γυρνάει η γυναικα μου και λεει στον μεγάλο.
΄΄ Δεν μου λες τωρα που το θυμήθηκα… την παραμονή των Χριστουγέννων όταν ήρθατε στην δουλειά μου …πετάγατε μπουρεκάκια μαζι με τον αδερφό σου ,από το παράθυρο στους αστυνομικούς που ηταν από κάτω ??? !!!!!!!! ΄΄
΄΄Όχι….ποιος σου το ειπε ? ΄΄
΄΄Η κόρη της Κύριας Κούλας ΄΄
΄΄ Εεεε….δεν τα πετάγαμε σ΄ αυτους….εεε… ηταν ένα περιστέρι που εκανε συνέχεια βουου βουου.. και θέλαμε να σταματήσει…΄΄
΄΄…Μα η κορη της Κύριας Κούλας μου ειπε ότι σας ελεγε …σταματήστε , μη τα ρίχνετε σους αστυνομικούς γιατι θα ερθουν και θα πανε τη μαμά σας φυλακή !!..και εσεις συνεχίσατε να τους τα πετάτε…΄΄

΄΄Ε τι φταίμε εμεις ρε μαμά που ήταν οι ΜΠΑΤΣΟΙ κατω από το περιστέρι ??? ΄΄

΄΄…Και όταν έφυγε το περιστέρι ???… γιατι συνεχίσατε να τα πετάτε ?? ΄΄

΄΄ Ρε μαμά αφου σου ειπα ηταν από κατω μπάτσοι… τι φταιω εγω ?? ΄΄

τωρα...παμε καλα ? ή δεν παμε ???

2 σχόλια: