Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΜΠΑΤΣΕ

Με έχεις στεναχωρήσει πολύ …
Τοσα χρονια γνωριζόμαστε ρε φίλε..
Εισαι στο πλάι μου (δεξιά και αριστερά) σε κάθε πορεία που κάνω και με προστατεύεις από τα κτήρια που υψώνονται απειλητικά γύρω μου..

Έχουμε το θάρρος να κοιταζόμαστε στα μάτια
Να παίζουμε κυνηγητό σαν μικρά παιδιά.. παίρνω αμπάριζα και φεύγω.. μέχρι και σφαλιάρες παίζουμε…
Κι όμως…

Εσυ πήγες και χειροκρότησες τον πολιτιστικό περίπατο του ΠΑΜΕ..
Και δεν σταμάτησες εκει…
Σας ειδα να φιλιέστε …να αγκαλιάζεστε …ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ???

ΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ..που δεν εχεις πει ουτε ένα γεια ?…είτε κανει πορεία , ειτε κάνει κατάληψη ?
Τι να σου πω , δεν ξέρω…απλα ελπίζω να είναι φήμες όλα αυτά που λένε, ότι στην επόμενη συνάντηση σας θα κάνετε αυτό που κάνουν οι ποδοσφαιριστές…πως δλδ θα ανταλλάξετε φανέλες…αυτοί θα σας δώσουν τις σημαίες του ΠΑΜΕ και εσείς τις στολές σας…
….ή πως στα πλαίσια του fair play θα περπατήσετε μαζι χέρι χέρι και θα σταθείτε μπροστά από τον ZARA την Τράπεζα Πειραιώς κτλ…

δεν περίμενα σύντροφε Μπάτσε να με πουλήσεις έτσι….

Και εγω δουλεύω σε οικοδομή … και ειμαι εργατακι και φτωχό..
Ενταξει , κι αν είπαμε και καμια κουβέντα παραπάνω τον Δεκέμβρη δεν χάλασε κι ο κόσμος …μόνο η Αθήνα..

Όπως και να ΄χει …εγω σε θέλω στο πλάι μου …
ΘΑ ΕΙΣΑΙ ??

Γεια και χαρά σύντροφε μπάτσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου