Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Ήταν Κυριακή…….. να πα να γαμηθούν

Άνεργος δεν είμαι… δουλειά έχω
Εργένης δεν είμαι …οικογένεια έχω
Σε φτωχή περιοχή της Αττικής δεν μενω… μάλλον σε εύπορη

Παρόλα αυτά την Πρωτομαγιά κατέβηκα και με τη γυναίκα μου και με τα παιδιά μου και μέσα στο Α/Α μπλοκ…

Αν λοιπόν εγώ που εχω όλους τους παραπανω λόγους ( δουλειά – οικογένεια – εύπορη περιοχή) ..που είναι λόγοι ώστε να δικαιολογούν ακομα το να ΄΄ κοιμάμαι ήσυχος ΄΄ στον καναπέ μου… κατέβηκα για να φωνάξω – να αγωνιστώ – να σταθω αλληλέγγυος προς ολους αυτους που δεν εχουν δουλειά , οικογένεια από πισω τους κτλ…τοτε το ραντεβού μας ηταν άκυρο…

Όταν υπάρχουν 700.00 εγγεγραμμένοι ανεργοι , εκ των οποίων το 1/3 είναι στην Αττικη (δλδ 200.000+ ) και κατεβαίνω εγω αντί γι αυτους …ε τοτε να πα να γαμηθούν…
Αν φοβούνται την αστυνομία… να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται τις πέτρες … να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται τις μολότοφ… να πα να γαμηθούν
Αν φοβούνται να ζήσουν… να πα να γαμηθούν
Ήταν Κυριακή…….. να πα να γαμηθούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου