Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

σαλτα και γαμησου Σταθη μου

Δεν  μπορώ πραγματικά να καταλάβω πόσο μαλακες  είναι μερικοί στην Αριστερα του ΣΥΡΙΖΑ…
Έπεσε το ματι μου πανω σε ένα αρθρο σχολιο του Σταθη που ελεγε τις γνωστές παπαριες περι κουκουλοφόρων – προβοκατόρων που διαλύουν κάθε απεργία και μπλα μπλα μπλα κτλ κτλ…
Λοιπον αριστερέ Σταθη και λοιποί συγγενείς  ακουστε…
Στις 18-10-2012 εγω ακουγα τον κοσμο να λεει ΄΄καψτε τους τους πουστηδες ΄΄ σε κάθε μπουκαλι που εσκαγε, ΄΄γαμηστε τους΄΄ σε κάθε πετρα που εφευγε, ΄΄ετσι ρε τα μουνια΄΄ σε κάθε έναν που φορουσε κουκουλα… και τα φωναζε ο κοσμος ΟΧΙ.. στην αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ.. αλλα στους αναρχικούς – προβοκάτορες , Στάθη μου…
Kαι ακου και κατι άλλο , Σταθη μου..
Όταν κλειστήκαμε από τα ΜΑΤ μεσα στη Ερμου και ο κοσμος εβραζε από τη μανια του για τα ΜΑΤακια… άρχισαν να ζητωκραυγάζουν και εσας , Σταθη μου, ΝΑΙ εσας όταν σας ειδε να περνάτε με τα πανο και τις σημαίες του ΣΥΡΙΖΑ πισω από τις πλατες των ΜΑΤ και μπροστα από τα πρόσωπα μας , σας ζητουσε κατι, να ερθετε να τους βγαλετε από εκει, να κανουν ( όπως λετε και εσεις ) ειρηνική διαμαρτυρία, έτρεχαν τα σαλια τους για λιγη βοηθεια…
Και εσεις , Σταθη μου, τους γραψατε στα παπαρακια σας ( καθολου τυχαία η επιλογη της λεξης)
… και ετσι… αχ!... ομορφα κι απλα οι ζητωκραυγές εγιναν χριστοπαναγιες, , Στάθη μου γαμω το κερατο σας, Στάθη μου και αντε γαμη…, Στάθη μου.

Κατάλαβες , Στάθη μου ?
Γιατι εγω Σταθη μουκαι πολοι αλλοι , Σταθη μου , όταν βλεπουμε να βαρανε στο ψαχνο , Σταθη μου, κοσμο που διαμαρτυρείτε Σταθη μου… τρεχω/τρεχουν, ορμαω /ορμανε,.. για να τους βοηθησουμε ,Σταθη μου,… ειτε με κουκουλα ειτε χωρις…Σταθη μου…
Η σταση σας είναι προβοκατόρικη , Σταθη μου…, όχι οι κουκούλες.

Οποτε …σαλτα και γαμησου Σταθη μου…
Ποσο πιο τρυφερα να στο πω
Στάθη μου………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου