Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

ουτοπία…

Ακου πτωμα να μαθαινεις
Η τρυπα που εχεις στο δόξα πατρι , και ολοι το λενε σφαιρα, δεν είναι σφαιρα.
Η τρυπα είναι συμβολικη, την εχουν όλοι οι πρωκτικοί λαοι…
Θα αναρωτιέσαι και θα λες, για να ΄μαι πτωμα καποτε θα ημουν ζωντανος !
… Κοιτα η αληθεια είναι ότι γεννηθηκες πτωμα.
Όταν συνουσιαζονται 2 πτώματα … τι ζωντανο μπορουν να βγάλουν ? !!
Βεβαια ειχες κατι ψιλοσπασμους, αλλα περιφέροντας σε …σε σχολεια, εκκλησίες ,tv και φροντιστήρια επανήλθες στο φυσιολογικό… δηλαδη πτώμα.
Τωρα θα μου πεις… και γιατι ηρθα στη ζωη… που λεει ο λογος.
Το πιθανότερο είναι για να γεννάς τον εαυτο σου.
Δηλαδη ρε παιδακι μου κατι τσιτάτα του στυλ … το δερμα στη κολαση και η ψυχη στο δρομο δεν σε απασχόλησαν ποτε….
Ξερεις κατι … ετσι που σε κοιτω εισαι σαν κρεας με κουστούμι, μη σου πω ότι και το κουστούμι είναι από κρέας…
… εχεις την ιδια απορία που εχω και εγω ε ?
Αν περνιέμαι ότι ειμαι ο μονος ζωντανος… το θεμα δεν είναι αν ειμαι ο μονος αλλα ότι ειμαι μονος , συζητάω με ένα πτώμα προσπαθώντας να το ζωντανεψω…
…. πως λέγεται αυτό ?
……ουτοπία….???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου